Фестивал „Интерполације“ промовише савремену уметничку игру кроз продукцију плесних перформанса у Београду као наставак дугогодишњег промовисања аутоперформанса Театра Мимарт. Ауторка и координаторка пројекта Лидија Антоновић као уметнички фотограф одабрала је назив „Интерполације“ који потиче од поступка који означава оптимизацију квалитета слике, а као интердисциплинарни уметник овај поступак применила је у области савремене игре, јер уметничка игра може да се посматра као низ слика које настају и нестају у простору. Фестивал испитује интерполацију кореографије и уметничког плесног перформанса, као модел иновативности.
У времену пандемије сваки уметник имао је простор и време да размишља и анализира не само свој рад и технике игре које је развио и које се развијају у свету, него и да постави питања својих потенцијала и пута будућег развоја савремене игре: Шта је сада погон плесача? Да ли достигнута техника дозвољава даљи развој појединца или групе? Због чега се тражи иновативност? Шта ново може да се открије? Коју и какву функцију има нови рад? Технике интерполације кореографије и уметничког перформанса савремене игре могу донети одговоре на нека од тих питања, али и отворити низ других важних питања развоја савременог плеса на домаћој сцени.
Програм фестивала младих тотал-аутора уметничке игре почео је 7. августа и траје до 7. новембра у разним просторима у Београду, на којем учествује 13 уметника.
Пројекат је подржало Министарство културе и информисанја Србије.