6 – 29. МАРТ
МАРКО МИЛЕТИЋ: Tabula rasa
СТЕФАН КРУНИЋ: Утицај Античког Рима на карактер дизајн у новим медијима
Марко Милетић рођен је 1990. Апсолвент је мастер студија Аудиовизуелне композиције. Завршио основне студије 2012. на ВШЛПУСС у Београду. Основну и средњу школу завршио је у Љигу. Учествовао је на неколико заједничких изложби са својим колегама са факултета излагао је у галеријама: „Mikser house“, „Ремонт“, Културни центар Пожега и Културни центар Рибница, Краљево.
Пројекат „Tabula rasa“ (неисписана табла) је латински превод Аристотеловог израза из списа „О души“ којим се означава елементарно или анимално стање душе кад још ништа на њој није исписано. Касније, овај термин бива употребљен у нововековном спору између рационалиста и емпириста. Њиме су емпиристи тврдили да се човек рађа без икаквих урођених знања, као празна табла. Израз је постао шире познат тек у употреби Џона Лока.
Рад говори о човековој души и о његовом развоју. Стицањем знања и искуства тај папир се у овом раду полако годинама исписује говорићу о души, о личном развоју уметника и човека. Рад се састоји од анимације и видео рада и биће и у облику књиге где ће посетиоци моћи физички да осете и да виде тај папир.
Стефан Крунић рођен је у Ваљеву 1999. године. Живи и ради у Београду. Дипломирао на Високој школи струковних студија за информационе технологије 2021. на смеру Рачунарска мултимедија на тему „Израда дигиталног стрипа Харинга“. Тренутно је мастер апсолвент на Београдској академији пословних и уметничких струковних студија у оквиру програма Аудиовизуелне композиције. Учествовао је на више групних изложби у Ваљеву у оквиру Ваљевског културног центра. Учествовао је и на изложби Београдске школе стрипа „Ђорђе Лобачев“, поводом 30 година њеног постојања, у Дечијем културном центру.
Пројекат „Утицај античког Рима на карактер дизајн у новим медијима“ обухвата креирање естетике и свеукупног визуелног изгледа ликова на основу истраживања о утицају античког Рима на карактер дизајна у новим медијима, као што су видео игре, дигитална анимација и савремена VFX постпродукција.
Истраживање ће бити проширено на утицај на стрип, филм, комерцијалне телевизијске садржаје, књиге. Презентација ће третирати све аспекте везане за приказ карактера као што су облици и детаљи о визуелним атрибутима лика, употреба принципа теорије боја, као и осврт на улогу опште психологије приликом креације карактера.