logo skc

М Р Е Ж А
ПЕТАК, 6. ДЕЦЕМБАР У 19.00 ВЕЛИКА САЛА
Марко Црнобрња: СТУДИЈА ИЗВОДЉИВОСТИ
ПЕТАК, 6. ДЕЦЕМБАР У 18.00
Жан ван Хесвијк – деколонизација имагинације
УТОРАК, 10. ДЕЦЕМБАР У 19.30 ВЕЛИКА САЛА

VIZUELNOM RETORIKOM DO IDENTITETA

fakultet_umetnosti_univerziteta_u_nisu_04_.jpg

13 - 22. MAJ SREĆNA GALERIJA

CIKLUS IZLOŽBI: AFIRMACIJA MLADIH / STUDENTSKE IZLOŽBE

Fakultet umetnosti Univerziteta u Nišu - kolektivna izložba radova iz oblasti grafičkog dizajna studenata Departmana za primenjene umetnosti
autor izložbe: Anita Milić, vanredni profesor
Na Departmanu za primenjene umetnosti Fakulteta umetnosti u Nišu, studenti, između ostalog, stiču znanja i veštine iz oblasti grafičkog dizajna i, kroz realizaciju zadataka, ispoljavaju svoju nadarenost, angažovano kreativno razmišljanje i potkrepljuju spremnost za rešavanje konkretnih zadataka u savremenom dizajnu. To znači konstantan rad između nastavnika, saradnika i studenata uz insistiranje na kvalitetu.
Na trećoj godini, studenti se uvode u proces izrade i primene grafičke identifikacije, uče o semiotici, kratkim jezičkim formama kao što je GIF animacija, rade na principijelnom rešavanju vizuelnog identiteta i izradi knjige grafičkih standarda i setu ikonica za android aplikaciju.
Studenti četvrte godine realizuju kompleksnije zadatke na osnovu kojih dokazuju svoju spremnost za rešavanje grafičkih problema u komercijalne svrhe. Uče o brendiranju, kako da razrade idejni koncept određenog brenda, kako se predstavlja vizuelni identitet manifestacije, kako napraviti koncept za logo anniversary, a kako idejno rešenje prospekta, kataloga, flajera, kalendara.... na kraju daju predlog za personalni web site kojim u najboljem svetlu prezentuju svoj dosadašnji rad.
Master studije podrazumevaju stečeno obrazovanje na osnovnim studijama i, u skladu sa tim, student dobija zadatak kojim bi se predstavio potencijalnom klijentu. Kroz praktične zadatke, student se uvodi u pojam i suštinu grafičkog dizajna, tržišta, marketinga. Šta je bitnije, forma ili funkcija, odnosno estetika ili sadržaj? Kako se grade likovno grafički elementi, kako pravilno upotrebiti tipografiju i ilustraciju na proizvodu...
Motivacione slogane poznatih svetskih brendova, kao prvi tematski segment ove postavke, izlažu: Sara Stojanović, Nadežda Ristić, Marta Pejčić, Jana Janić, Ana Milenković, Milica Zdravković, Jovana Milojević i Minja Đorđević. Slogan je motivaciona poruka koja na najbolji način opisuje ili potvrđuje neku tvrdnju o proizvodu ili usluzi. Slogan znači ubediti nekoga ili napraviti ekspresiju značenja u samo nekoliko reči. Studenti imaju zadatak da na vizuelan način prenesu pomenuto izražavanje značenja odabranog brenda.
Drugi segment postavke čine radovi na temu kreativne upotrebe medija namenjene očuvanju ćirilice, čiji su autori: Aleksandra Stanković, Andrijana Stanković, Helena Milošević, Kristina Đurđević, Marko Tomić, Mila Teokarević, Paulina Aleksić, Sara Popović, Teodora Nikolić, Jovana Đorđević, Natalija Đorđević, Mina Živić i Vasilije Injac.
Studenti se susreću sa pitanjem kako na kreativan način izaći iz medijske prosečnosti, razbiti tabue i napraviti reklamu za očuvanje srpskog ćiriličnog pisma (azbuke) koje je naš nacionalni identitet, a od 2006. godine proglašeno je i službenim pismom u Srbiji. Cilj zadatka je izaći iz klasičnih okvira grafičkog dizajna na jedan duhovit i kreativan način i ujedno preneti poruku kojom želimo da postavimo ćirilicu na mesto koje joj pripada. Kroz realizaciju pomenutih zadataka i drugih izložbi - projekata u okviru predmeta grafičke komunikacije, pod mentorstvom van. prof. Anite Milić i ass. Miljane Radenković, Fakultet umetnosti u Nišu biće prepoznatljiv i nezaobilazan brend u kulturi grada, zemlje i regiona. van. prof. Anita Milić

gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1  

Pin It
© 2023 SKC Beograd

Please publish modules in offcanvas position.

Studentski kulturni centar - Kralja Milana 48, Beograd

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account