logo skc

Бојан Лековић: 200 кила шта зна емигрант шта је корпорација
ЧЕТВРТАК, 3. ОКТОБАР У 18.00 ВЕЛИКА САЛА
АНА ЈЕ ОДЛУЧИЛА ДА ЖИВИ - 25403
ПОНЕДЕЉАК, 28. ОКТОБАР У 19.00 ВЕЛИКА САЛА
21. МЕЂУНАРОДНИ САЛОН СТРИПА
ДО 12. ОКТОБРА СТЕВАН СУБИЋ, гост Међународног салона стрипа 2024.

EKSTERNO KOMUNICIRANJE I PROMOCIJA KAO DEO MENADŽMENTA MEDIJA - STUDIJA SLUČAJA TV PRVA

PETAK, 19. FEBRUAR U 18.00

GALERIJA SKC NOVI BEOGRAD

Predstavljanje interesantnih tema i istraživanja studenata master studija Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu, realizovaće se u saradnji sa Studentskim kulturnim centrom Novi Beograd kao zajednički projekat sa ciljem da se šira javnost upozna sa zanimljivim temama i informišu budući studenti
predavač: Aleksandra Stanokić, FDU, katedra za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture; organizator: Bojana Pokrajac
Uloga marketinga i promocije bilo kog proizvoda, a naročito medijskog sadržaja, danas postaje apsolutno ključna strategija za uspeh na komercijalnom tržištu.
Publika je u trećem milenijumu bombardovana reklamama gde god da krene, bilo da čita vesti, provodi vreme na društvenim mrežama ili gleda svoju omiljenu seriju. Šta je onda to što će naš proizvod istaći u odnosu na druge? Kako se uključiti u navike potrošača koji se aktivno trude da izbegnu medijske sadržaje? Na koji način popularisati određeni sadržaj među mladima koji sve više koriste alternativne načine komunikacije i praćenja sadržaja?
Šta je potrebno za dobru promociju medijskog sadržaja, Aleksandra Stanković analizirala je na primeru jedne od najgledanijih i najpopularnijih televizijskih stanica u Srbiji, TV Prve i njenog popularnog zabavnog programa X Factor.

Pin It
© 2023 SKC Beograd

Please publish modules in offcanvas position.

Studentski kulturni centar - Kralja Milana 48, Beograd

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account