ПЕТАК, 19. ФЕБРУАР У 18.00
ГАЛЕРИЈА СКЦ НОВИ БЕОГРАД
Представљање интересантних тема и истраживања студената мастер студија Факултета драмских уметности у Београду, реализоваће се у сарадњи са Студентским културним центром Нови Београд као заједнички пројекат са циљем да се шира јавност упозна са занимљивим темама и информишу будући студентипредавач: Александра Станокић, ФДУ, катедра за менаџмент и продукцију позоришта, радија и културе; организатор: Бојана Покрајац
Улога маркетинга и промоције било ког производа, а нарочито медијског садржаја, данас постаје апсолутно кључна стратегија за успех на комерцијалном тржишту.
Публика је у трећем миленијуму бомбардована рекламама где год да крене, било да чита вести, проводи време на друштвеним мрежама или гледа своју омиљену серију. Шта је онда то што ће наш производ истаћи у односу на друге? Како се укључити у навике потрошача који се активно труде да избегну медијске садржаје? На који начин популарисати одређени садржај међу младима који све више користе алтернативне начине комуникације и праћења садржаја?
Шта је потребно за добру промоцију медијског садржаја, Александра Станковић анализирала је на примеру једне од најгледанијих и најпопуларнијих телевизијских станица у Србији, ТВ Прве и њеног популарног забавног програма X Фацтор.