ЧЕТВРТАК, 5. СЕПТЕМБАР У 19.00
Изложба завршних мастер радова студената Факултета примењених уметности, одсек керамика, Универзитета уметности у Београду
Сара Николиш (1995, Београд) Након завршене средње школе Техноарт у Београду, смер грнчар, уписује Факултет примењених уметности на одсеку керамика. Излагала је на више групних изложби: изложба дипломаца Факултета примењених уметности, галерија Музеја примењених уметности, Београд, 2018, „Пројекат Класа’’, Галерија СКЦ Нови Београд, 2018, „Магични врт’’, Ноћ музеја, 2017, Београд, Фестум, Галерија СКЦ, 2017, Изложба лутака, галерија Мадленијанум, Београд, 2016,
Изложба матурских радова, галерија РТС, Београд, 2014, „Хлеба и игара’’, Галерија СКЦ, Београд, 2012... Учесница Ликовне колоније Тршић, 2012. Тренутно је на мастер студијама на одсеку керамика.
Тема рада на мастер студијама су биоморфне скулптуре у простору, које приказују чауре. Замисао је да се теми приђе на два начина, као идеји о инкубацији, односно процесу-времену које је неопходно за развој, и као широј идеји, учаурености и ограничености. Намера је да се, кроз различите димензије, технике и материјале, истражи површина (боја, текстура) и варијација сличних органских облика.
Јован Матић (1996, Београд) Похађао је средњу школу Техноарт на смеру конзерватор културних добара. Након треће године уписује Факултет примењених уметности на одсеку керамика. Тренутно је на мастер студијама на истом одсеку. Излагао је и учествовао на студентским и међународним изложбама керамике и фестивалима: „Приватна вредност 2”, Амбасада Швајцарске у Србији, 2019, „Фестум”, Галерија СКЦ, 2018, „Пројекат Класа”, Галерија СКЦ Нови Београд, 2018, „Церамиц Art Анденне - студентска изложба”, Анденне, Белгија, 2018, „6. Међународно такмичење младих керамичара”, Турска, 2018. и другим. Учествовао на Летњој школи Универзитета уметности у Котору, 2019, и на уметничкој колонији у Тршићу, 2019.
У свом уметничком раду бави се керамичком скулптуром којом истражује форме и облике животинјских кожа које представљају интерпретацију уобичајених призора и традиционалних елемената ентеријера и поставља шире питање употребе и злоупотребе животинја и природних ресурса уопште у савременом друштву, преиспитујући могуће хуманије алтернативе.
![]() |
![]() |