
ПОНЕДЕЉАК, 28. ФЕБРУАР У 18.00
МАЛА САЛА
Клуб студената педагогије Филозофског факултета и Студентски културни центар организују циклус бесплатних радионица за ученике средњих школа и студенте у циљу оснаживања и унапређења индивидуалних потенцијала сваког од учесника. Фокусирајући се на лични раст и развој, у наредних неколико месеци, покушаћемо да препознамо потенцијалне проблеме и заједнички пронађемо решења. Идеја је да кроз низ едукативних радионица покажемо да улагање у лични развој води до квалитетнијег живота и да мењањем себе можемо да мењамо и свет око нас. Пријаве за учешће на радионицама слати на е-маил: ксп@хотмаил.рс и скцпројецттеам@гмаил.цом
Радионица ИВ: ИЗГРАЂУЈЕМ ЈЕР САРАЂУЈЕМ!
Пишете групни пројекат из биологије, учествујете у школској представи, организујете рођенданску журку најбољем другу/другарици и ГЛЕ никако не иде! Иако нам је некада лакше да нешто радимо сами, неизоставно ћемо се наћи у ситуацијама да будемо део тима. Модел тимског рада представља интерактивни процес који омогућава да свако у складу са својим компетенцијама може да допринесе јачању групе уз проналажење решења за заједнички дефинисан проблем. Овакав рад носи низ позитивних страна, као и препрека са којима се можемо суочити, али да бисмо их превазишли, морамо увидети начине и снаге којима смо наоуружани.
Зато се питамо:
Који су то изазови у тиму, а која је ту наша улога? Како се сарадња изграђује и како на тај начин препознајемо и јачамо своје снаге у тиму? Какве су предности такве сарадње, а где може да шкрипи? Запамтите проблем није гоблен и зато будите уз нас да заједно сазнамо одговоре на ова и многа друга питања јер када сарађујемо ми изграђујемо!
Сарадња као битна инстанца тимског рада представља свакодневицу, како у приватном, тако и у школском животу. Зато мора бити проучавана и спровођена јер нам помаже да кроз интеракцију са другима јачамо своју групу и проналазимо решења за заједнички дефинисане проблеме. На овој радионици покушаћемо да откријемо наше позитивне стране, наше квалитете да бисмо били задовољни собом и групом са којом радимо. Како ни једна група не може да постоји без појединца, тако и појединац не може да сарађује без групе. Учимо заједно, сарађујмо и изграђујмо јер само тако можемо постићи највише циљеве.