logo skc

Марко Црнобрња: СТУДИЈА ИЗВОДЉИВОСТИ
ПЕТАК, 6. ДЕЦЕМБАР У 18.00
Жан ван Хесвијк – деколонизација имагинације
УТОРАК, 10. ДЕЦЕМБАР У 19.30 ВЕЛИКА САЛА
М Р Е Ж А
ПЕТАК, 6. ДЕЦЕМБАР У 19.00 ВЕЛИКА САЛА

MILICA ĐOKOVIĆ, ANDREA GLIGORIJEVIĆ, TAMARA MARKOVIĆ: FLORES CONSILIUM

c_1100_0_16777215_00_slike_21_05_Flores-Consilium.jpg

UTORAK, 25. MAJ GALERIJA SKC

Izložba analizira upotrebu motiva iz prirode u vizuelnim komunikacijama kroz grafička rešenja tri različita grafička dizajnera. Izložba se dotiče i stereotipa o upotrebi cveća i biljaka u dizajnu, posebno žena koje čine više od pedeset procenata ove grane kreativne industrije. Iako koriste iste elemente, autorke grade tematski različite grafičke sisteme i narative. Prisutne ilustracije i grafička rešenja iz oblasti dizajna plakata, prostorne grafike i grafičkih komunikacija imaju motive iz prirode koji su nosioci različitih simbola, poruka i informacija, čime se ističe opštost i prisutnost biljaka u mnogim segmentima čovekovog života. Istorija čovečanstva, religije i kulture svedoče o dugoj tradiciji upotrebe simbola biljaka. Danas se oni pronalaze i koriste u novim, savremenim sredinama i medijima. Grafički dizajn prisutan je u čovekovom životu, manje ili više, na očigledan ili manje očigledan način. Šalje nam informacije, utiče na odluke koje donosimo i predstavlja odraz čovekovog odnosa sa sredinom u kojoj se nalazi. Navedene osobine pripisuju se i pojedinim delima likovne umetnosti, te ne čudi sve češća integracija dela grafičkog dizajna u likovne izložbe. Cilj ove izložbe je i da publici pruži novu percepciju grafičkog dizajna, mogućnost da se grafički dizajn analizira na drugačiji način, a prisutni grafički elementi ponovo tumače. Fleksibilnost i interdisciplinarnost grafičkog dizajna daju mu moć da ispriča mnoge različite priče. Likovnost grafičkog dizajna služi kao alat za samoizražavanje, a grafički dizajner mora da ispuni svrhu i prilagodi svoj rad u odgovarajući vizuelni jezik. Rezultat rada autorki bio je pronalazak nove forme koja je nastala spajanjem nasleđa sa neophodnom dozom modernosti.

Milica Đoković (1996, Beograd) student generacije na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Nakon diplomiranja na odseku grafički dizajn 2020. godine, upisuje master akademske studije grafičkog dizajna. Njeni radovi iz oblasti plakata, prostorne grafike i vizuelnih komunikacija izlagani su u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Poljskoj, Slovačkoj i Japanu. Sarađuje sa Austrijskim kulturnim forumom u Beogradu nakon redizajna vizuelnog identiteta ove kulturne ustanove 2019. godine.

Andrea Gligorijević (1997, Leskovac) osnovne akademske studije grafičkog dizajna završila na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Nakon diplomiranja 2020. godine, upisuje master akademske studije grafičkog dizajna. Bila je uključena u razne vannastavne aktivnosti i saradnje sa kreativnim timovima i kulturnim ustanovama. Izlagala je na Nedelji dizajna (Design Week) u Beču 2019. godine, svojim dizajnom za inovativno rešenje pakovanja za kafu.

Tamara Marković (1996, Kruševac) diplomirala je grafički dizajn na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu 2019. godine sa nagradom „Stjepan Fileki“ za najbolji studentski rad iz oblasti pisma. Tada organizuje i prvu samostalnu izložbu u zgradi rektorata Univerziteta umetnosti pod nazivom „Slobodna se(zona)“. Učestvovala je na brojnim izložbama iz oblasti slikarstva, grafike, vizuelnih komunikacija, plakata i fotografije.

gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1 gallery1
gallery1 gallery1  

Pin It
© 2023 SKC Beograd

Please publish modules in offcanvas position.

Studentski kulturni centar - Kralja Milana 48, Beograd

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account