nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

ponedeljak, 24. april u 18.30 Galerija SKC Novi Beograd
predavač:  dr Ljiljana Radenović, odeljenje za Filozofiju, Filozofski fakultet u Beogradu
Istoričari emocija tradicionalno su skloniji da prihvate neki oblik socijalnog konstruktivizma nego biološka objašnjenja emocija. Na prvi pogled izgleda da za istoriju emocija jeste potrebno da prihvatimo da su emocije pre svega oblikovane društvenim i kulturološkim faktorima i da nisu samo rezultat evolutivnog procesa. Međutim, i u okviru bioloških objašnjenja moguće je naći prostor za istoriju emocija. U tom slučaju istoričar bi imao za cilj da rekonstruiše ne kako su se univerzalne ljudske emocije menjale vremenom (pošto se one ne formiraju u istorijskom već u evolutivnom procesu) već kako su se društvena pravila za njihovo ispoljavanje menjala. Ali, da bi istoričar imao jasnu sliku o tome čime se tačno bavi kada se bavi istorijom emocija, neophodna mu je psihološka teorija emocija. Prvi deo ovog rada bavi se upravo psihološkim teorijama koje su različiti istoričari emocija implicitno ili eksplicitno zastupali u svom radu (J. Huizinga, N. Elias, W. Reddy, B. Rosenwine i P. Toohey), dok se drugi deo bavi jednom određenom psihološkom teorijom emocija koju je razvila L. F. Barrett kao i implikacijama koje bi njena teorija imala za razumevanje ciljeva i predmeta istorije emocija, ukoliko bi bila prihvaćena.

Pin It