nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

sreda, 2. april 2014. u 20.00velika sala
FEDERMEISTER photo FedermeisterMuzička stereodrama za čoveka i mašinu
„Znate li što nam se desilo u poslednjih 20 godina? Desilo nam se smeće! Ljudi su prodali svoje živote za gomile bezvrednog smeća na kredit! I sve ovo smeće kamioni dan za danom voze na moj otpad. Proučavanje otpadaka je arheologija ljudske gluposti modernog doba...”
Priča „Otpadnika” formirala se kroz život Primoža Oberžana koji već dve decenije stupa  neobičnim stvaralačkim putem kao muzičar, filozof, pedagog i vođa kolektiva The Stroj. Otpadnik je njegov prvi pozorišno-muzički projekt koga je, kako sam kaže, pisao, konstruisao i komponovao poslednje dve godine.


Protagonista „Otpadnika”, profesor Franz Spielmann, kao bezposlen filozof naseli se na otpadu, gde počne da traga za neobičnim predmetima i otpadnim mašinama iz kojih izrađuje metamašine, odnosno strojeve za proizvodnju smisla.
„Otpadnik” je originalna kritika i refleksija potrošačkog društva, nabijena energičnim muzičkim kompozicijama na specialno izrađenih instrumentih autora, koji kroz predstavu u ulozi prof. Spielmanna na duhovit i beskompromisan način izlaže vlastitu životnu filozofiju – metamehaniku.
Tekst, muzika, performance, instrumentarij i svetlo: Primož Oberžan
„Kad sam stajao tamo i gledao „Otpadnika” jako mi je brzo postalo jasno da u stvari gledam eksplozivnu i bezkompromisnu Oberžanovu osobnu ispovest. Podivljana nežnost. Brutalna tačnost. Retka neukalupljenost. Malo je stvari u životu koje su me digle do stanja euforije. „Otpadnik” jeste.”
Jan Cvitkovič
IMG 5397Primož Oberžan rođen je 1973. godine u Laškom, Slovenija. Krajem osamdesetih počinje ozbiljno da se bavi muzikom kao bubnjar hard core grupe It's Not 4 sale (IN4S), sa kojom rade do 1996. U početku devedesetih upisuje se na Filozofski fakultet u Ljubljani, koji završi 2003. godine. 1997. pokrene muzički kolektiv The Stroj, sa kojim počinje da realizira svoju viziju muzike kao urbanog rituala u kojem se koriste instrumenti napravljeni od otpadnih materiala i prerađene tehnologije. U 2007. otkriva kymatiku, eksperimentalno proučavanje uticaja zvuka na fluidne materiale, sa kojom počinje da vizualizuje vlastitu muziku u projektu Kymatikon. U prošloj godini se premierno predstavio u pozorištu sa „Otpadnikom”, metamehaničkom stereodramom za čoveka i mašinu. U poslednjim godinama radi kao muzičar, konstruktor instrumenta i samozvani profesor kymatike i metamehanike.
Sa kolektivom The Stroj 2000. godine primi nagradu „Zlata ptica” Slovenske liberalne akademije Slovenije za dostignuća u muzici. Godine 2012. dobija „Vesnu”, nagradu za najbolju filmsku muziku na festivalu slovenskog filma u Portorožu, za muziku u filmu „Sto psov” Jana Cvitkovića.

Pin It