nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

15 – 27. decembar otvaranje četvrtak u 19:00
Jasmina PucarevicIzložba varijacija na temu novog grafičko-vizuelnog identiteta SKC-a
(nastavak sa 1. strane) Jasmina Pucarević započela je svoju dizajnersku karijeru u grafičkoj radionici SKC-a na njenom izmaku, u vremenu gubljenja njene utemeljenosti i u programskoj orijentaciji  SKC-a čije je raslojavanje u ideološkom, političkom i estetskom smislu već uveliko bilo u toku.

Od tog velikog projekta ona je mogla da baštini još samo ideju  o toleranciji prema željama  „klijenata“, relaksiranu otvorenost prema sugestijama saradnika,  jednom rečju smisao za kolektivnu praksu - pomalo nekoristan u vremenima u kojima je digitalna revolucija posao dizajniranja ionako pretvorila u usamljenički posao. Oni koji su imali prilike da kontinuirano prate njen rad od tih početaka mogli su da vide kako je sama, sa brisanog prostora - sa praga sna/noćne more svakog dizajnera - ušla u velike poslove osmišljavanja i  „učvrščivanja“ najčešće nedovoljno definisanih sadržaja, kako je vremenom, pakujući ih u sve elegantnije forme, došla do toga da svojim radom gotovo po pravilu izvlači konačne odgovore na nemušto postavljene zahteve i nepostavljena pitanja.  Uostalom, nije li i inače posao „prelamača“ da, radeći marljivo i sa posvećenošću, sadržaje koje im prosleđujemo uobličavaju lepotom i perfekcijom koju često ne zaslužujemo?
Ali, ovde se ne radi o tome! Na ovoj izložbi radi se o slikama koje su nastale naknadnim, neobaveznim prekrajanjem i preuređivanjem celina i elemanata jednog završenog posla – o dovođenju jednog mukotrpnog posla do tačke rasterećenja od svake korisnosti.
Dragica Vukadinović

Izložbu čine vizuelne meditacije o logotipu i fontu (slovima i brojevima), kao nepredstavnim strukturama tretiranim u vidu grafičkih elemenata  koji se komponuju u celine sa jakim optičkim efektom, gradiranim od vrlo bazičnog sukoba dve bojene površine do krajnje složenih ritmova koji pružaju iluzije pokreta. U procesu apstahovanja od znakovnosti ka arhitektonici forme, u igru se uvodi psihologija, pa i fiziologija percepcije, što  postavku razvija u svojevrsni  eksperiment sa opažajnim moćima i čulima posmatrača.
Logotip se pojavljuje kao belina koja se useca u punu formu kvadrata, inicirajući time proces njegovog razlaganja na osnovne geometrijske elemente koji potom bivaju podvrgnuti ponavljanju, ritmovanju i strukturiranju. Serijalnost ovih radova vodi ka ukidanju stabilnosti slike, da bi je, kroz efekte treperenja i talase vizuelnih vibracija, uvodile u stanje sve jačeg pulsiranja sa hipnotičkim delovanjem na posmatrača.
Slova i brojevi su izrazito geometrizovane uglaste forme sa ipak jasnim indikatorima identiteta  - u njima je očuvana prepoznatljivost njihove osnovne funkcije.  Predstavljeni su u kombinacijama koje ne vidimo kao klasične azbučne/alfabetske nizove, a nisu organizovani ni u značenjske celine, poput rečenica, već su  međusobno kombinovani u arabeskne slike koje deluju sasvim dekorativno. Iako neskrivena, njihova funkcionalnost je u potpunosti utopljena u njihovu vizuelnu pojavnost, tj. specifičan apstraktni grafizam.
Stevan Vuković

 Jasmina Pucarević  Jasmina Pucarević  Jasmina Pucarević
 Jasmina Pucarević   

Pin It