nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

ponedeljak, 27. jun u 19.00 mala sala
radionica fotografijeZavršna izložba polaznika SKC-ove Radionice fotografije
Portret je kao tradicionalna fotografska disciplina željom polaznika radionice izabran kao tema kojom smo se bavili u periodu maj – jun. Zadatak je bio običan, jednostavan portret, sa pogledom u objektiv. Jedan od nepreglednog mnoštva izgleda, reprezentacija koji svako od nas ima. Taj bi potret trebao da bude slika susreta dve osobe i njihovih napora da slika nastane.
Na terenu, prepustivši se radosti zajedništva, malo šta od zadatog je bilo ispunjeno, ali je nastao materijal  vredan za odgonetanje i rekonstrukciju toka dešavanja, rada, osećanja učesnika; spomenute nelagode, prevazilaženja, izbegavanja, preuzimanje uloga, međusobnih relacija aktera, površnosti. Kako god, svaka ovakva prilika je dragocena i donosi nova saznanja, značenja.
Daljim procesom su nastajali radovi koji su u većoj meri bili fokusirani u željenom smeru, uz korekcije, odstupanja, kreativna tumačenja koja u stvari jesu suština procesa radionice: stvoriti inicijalnu situaciju i motiv. Cilj je neophodno definisati, ali svako odstupanje, aberacija donosi nova značenja o samom dešavanju i njegovim učesnicima ređajući slojeve značenja jedno za drugim, ostavljajući tragove čije odgonetanje i čitanje oslikava nezavršivost fotografije (Estetika fotografije, Fransoa Sulaž, 116 st) i pomera polje fotografije u smeru koji je čini živom.
Efekat ovog zadatka je najmanje dvojak: učesnici radionice su izgradili  jednu finu mrežu zajedništva i međusobnog ispitivanja, saznavanja,  Rezultati tog procesa se nalaze u skupu fotografija od koga će se formirati izložba. Odmakavši se od ličnog nivoa, koji je dragocen zbog iniciranja tog finog tkanja neposredne komunikacije koja je u manjku na ostalim mestima društvenog saobraćaja, došli smo do serije fotografija koja nastavlja propitivanje uloge fotografije same, njene upotrebe, značenja, mesta i mogućeg mesta postojanja.
četvrtak, 30. jun u 19.00 mala sala / Stručno vođenje kroz izložbu PORTRET polaznika SKC-ove Radionice fotografije i predstavljanje radova

Smiljka IsakovićSmiljka Isaković koju inostrana i naša stručna  kritika naziva "Kraljicom čembala" i "Prvom Damom čembala" magistrirala je dva instrumenta: klavir na FMU u Beogradu  i Konzervatorijumu "Čajkovski" u Moskvi, i čembalo na Kraljevskom Konzervatorijumu u Madridu. Nastupala je širom Evrope, u SAD, Južnoj Americi, na Islandu  i na Kubi, uvek sa odličnim kritikama. U bivšoj Jugoslaviji je redovno svirala na svim velikim festivalima, a sada i širom Srbije, noseći svoje čembalo.  Snimila je nekoliko nosača zvuka za izdavačke kuće u zemlji i SAD, a njeni snimci nalaze se u medijskim kućama u zemlji i inostranstvu.  Doktorirala je na primeni menadžmenta u muzičko-scenskim umetnostima.  Smiljka Isaković uvršćena je u "International Who is Who in Music” (međunarodna enciklopedija poznatih muzičara koja preko 30 godina izlazi u Kembridžu), a od strane Američkog biografskog instituta (ABI) ušla je u "5000 ličnosti sveta" kao "Prva Dama čembala". Njeno ime nalazi se u "Ko je ko u Srbiji" i međunarodnoj Enciklopediji čembalista i orguljaša (St Petersburg).
Nosilac je prestižne međunarodne Masarikove nagrade za umetnost, koju je pre nje za muziku dobio Lučiano Pavaroti. Priznanje Međunarodni muzičar 2003. dobila je u  Kembridžu, V.Britanija.   2005. godine  dodeljena joj je  Zlatna značka Kulturno-prosvetne zajednice Srbije, za nesebičan, predan i dugotrajan rad i stvaralački doprinos u širenju kulture, 2015. dobila je nagradu grada Beograda za koncert "Osu se nebo zvezdama" ( 2014.), posvećen Stevanu Mokranjcu i Velikom ratu, a 2016. nagradu Udruženja muzičkih umetnika Srbije za najbolji koncert u 2015.godini.

Pin It