nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

Studentski kulturni centar osnovali su 1968. godine Beogradski univerzitet i Univerzitetski odbor saveza studenata Beograda sa inicijalnim mandatom da se omogući kulturna komunikacija studenata Beogradskog univerziteta. Godine 1992. ingerencije osnivača preuzela je Vlada Republike Srbije – Ministarstvo prosvete.
SKC je svečano otvoren 3. aprila 1971. godine prigodnom akademijom, da bi u avanturu redovnih aktivnosti ušao maratonskim pogramom u čast 4. aprila, Dana studenata.

Već naredne godine ova manifestacija je transformisana u Aprilske susrete - festival proširenih medija. Ovaj projekat, koji je postao sinonim za samu Ustanovu, u početku osporavan zbog izrazitog radikalizma, danas je postao standardni model rada svake ozbiljne ustanove kulture. 
Osim po velikim manifestacijama intermedijalnog i interdisciplinarnog karaktera (sa kojima je ušao na velika vrata beogradskog kulturnog života sedamdesetih godina prošlog veka), praksom umetničkih radionica, osnivanjem istraživačkih grupa i davanjem podrške različitim fanovskim projektima i demo produkcijama, SKC je ponovo i na neponovljiv način profilisao beogradsku kulturnu scenu i tokom naredne decenije. Isto tako je ostvarenim međunarodnim kontaktima i programima i u devedesetim davao primer uspešnog probijanja kulturne blokade...  Ali, ako možda, sa svakom novom decenijom u koju ulazi, SKC pomalo gubi auru jedinstvenosti i sve se više ogleda u programima i praksi novih ili transformisanih ustanova u Beogradu, moglo bi se reći da je to rezultat njegove uspešnosti, odnosno, posledica činjenice da je toliko mnogo ljudi, sadašnjih poslenika u kulturi, svoja prva radna iskustva sticalo u Studentskom kulturnom centru, uvek otvorenom za nove ljude i ideje.  Pedesetak ljudi svakodnevno, sa većomm ili manjom posvećenošću, i danas radi na realizaciji oko 1000 programa godišnje, odnosno na tome da brojnim pojedinacima, grupama i institucijama, omogući da svoje radove, autorske projekte i zamisli relizuju, ili da svoja ubeđenja predstave  publici.
Aktivnosti SKC-a odvijaju se prema godišnjim planovima koje koncipiraju urednici pojedinačnih programa čiji broj je, međutim, promenljiv, kako bi se pravovremeno odreagovalo na „pritiske“ stvarne kulturne scene, kao što su promenljivi i profili i tzv. nezamenljivih programa u zavisnosti od afiniteta aktuelnih urednika i aktivnih redakcijskih saradnika.
Javnost se o odvijanju programa obaveštava putem mesečnog biltena SKiCa, saopštenjima za medije i pojedinačnim pratećim propagandnim materijalima.

 

Pin It