nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

četvrtak, 23. februar u 19.00 (traje do 3. marta)
miodrag rogan 2Miodrag Rogan rođen je 1966. godine u Zrenjaninu. Fakultet primenjenih umetnosti i dizajna, odsek vajarstvo u Beogradu, završio 1995. godine. Član je Udruženja likovnih umetnika Srbije od 1996. godine i jedan je od najznačajnijih vajara srednje generacije, kod nas. Izlagao je na više grupnih i samostalnih izložbi u zemlji i inostranstvu (Beograd, Trst, Ravena, Minhen, Zrenjanin, Pančevo...). Privredna komora Beograda ga 2006. godine predlaže da kao naš predstavnik uzme učešće na sajmu zanatstva u Minhenu, Nemačka, na kome dobija Plaketu sajma za inovaciju. Rogan je autor brojnih skulptura u javnom prostoru, od kojih su najznačajnije: Jež, Pionirski park, Beograd; Portret, Kolašin, Crna Gora; Prafigura-Timočanin, Gamzigradska Banja; Kavez, Tršić; Šeribibi, Prostor, Tamiški kralj, Sečanj; Grupa, Palmotićeva, Beograd; Buba, eksterijer zgrade Hemofarma, Beograd i Reljef, Kikinda.
Paralelno sa istraživanjima u domenu skulpture uspešno realizuje unikatne upotrebne predmete i nameštaj za enterijer. U poslednjem periodu bavi se režijom i scenografijom pozorišnih predstava i biva nagrađen za režiju na Pozorišnom festivalu u Subotici 2009. godine. Živi i radi u Beogradu.
„Ako bi Roganovoj umetnosti tražili istorijske ili ovovremenske stilske pandame ili uzore, morali bismo uzeti u obzir širok dijapazon pojavnosti oblika u istraživačkim metodikama celokupne nauke i umetnosti.
Zbog svoje jedinstvenosti i nesvakidašnje prizornosti ova i ovakva izražajna dela likovne umetnosti svoje polazište nalaze, pre svega, u SF matrici filmskog i literarnog žanra ili čak u psihoanalizi sna i hipnagogičkih vizija.
U tom se smeru i kretala Roganova umetnost. Od prikaza realistične figuralne forme do tragova antropomorfnih oblika u razuđenim formama kompozicije.
Od predstava ontološki opipljive i razmotrive celine do opredmećenih izraza misaonih procesa kao posledica intelektualnih stanovišta individue i njenog osećanja bojazni za budućnost i sudbinu iskonske tvorevine.
Geneološko kretanje oblikovnih jedinica forme, u poetici Roganove umetnosti, mi pratimo od njegovog crteža, gde se skoro sve oblikovne jedinice i rađaju, da bi nadalje svoju punu afirmaciju, u svojim  razvijenim oblicima, dostigle u skulptorskom delu...
...Vođena kao tok misli pri svom nastajanju umetnost Miodraga Rogana ne pretpostavlja cilj već istinitu posledicu stvari  kao rezultat saznajnog. U toj i tako prikazanoj posledici stvari, čiji su pojavni atributi komponovani kao groteskna stilizacija stereotipa u kojoj prevashodno i materijal preuzima ulogu simbola, ogleda se moć rasuđivanja same ličnosti umetnika...
Moć rasuđivanja kao dar ili stečeno svojstvo ličnosti rafiniranog duha i istančanih osećanja ne ostavlja svog nosioca u miru sa ostatkom sveta. U toj nepomirljivosti i nepristajanju na definiciju da manifestacija pojavnog ujedno i jeste identitet njenog nosioca, Roganovi crteži, kao sredstvo a ne samosvojna svrha, govore da realno vidljivi svet ne identifikuje ujedno i njegovu suštinu.“ Milosav Pješčić

miodrag rogan 1

Pin It