nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

sreda, 14. septembar u 19.00 Letnja scena
učestvuju: Gordana Đilas, Milunika Mitrović i Bojana  Stojanović-Pantović
moderator i urednik: Vesna Kapor
U najnovijoj zbirci „Sever“, udaljen zvuk prethodne konstante poetskog pisma Gordane Đilas podignut je na viši nivo objektivizacije pesničkog postupka i iskustva, što s druge strane povlači za sobom i zahtevniju poziciju lirske junakinje. To se pre svega odnosi na  njeno saodnošenje sa Drugim, drugošću, zamišljenim adresatom, ili pak nekom vrstom samogovora, obraćanjem samoj sebi, koji se takođe često čini kao izmaštani dijalog.
Ono što je u prethodne dve zbirke bila samo naznaka u pojedinim pesmama, u ovoj zbirci Gordana Đilas razvila je u punom zamahu takozvane religiozne imaginacije i asocijacija na pojedine jevanđeljske istine. To podrazumeva i zazivanje odsutno-prisutnog Boga koji  može biti i nordijski, ili slovenski, a svakako najpre hrišćanski) i njegovo ponovno uskrsnuće u čoveku.
Najnovija zbirka Milunike Mitrović  „Zimsko pismo“ nesumnjivo ima jedinstvenu, samostalnu dramaturgiju i atmosferu.  U  ovoj zbirci poetski fokus lirske junakinje može se okarakterisati kao bdenje nad samom sobom, dosledno unutrašnja perspektiva preinačenja iskustava, od kojih je ono vezano za stvaranje i pisanje jedno od najbitnijih. Iako je komponovana u četiri ciklusa, gotovo svaka pesma deluje samostalno u pristupu tumača. Motivski se vezuje za trenutke samoće i nesanice, opadanje životne snage i ritma, krize određenog životnog doba, ljubavnih i porodičnih sećanja i situacija, istančano oslikanih pejzaža i enterijera, povlačenju poezije pred brutalnošću i najezdom „stvarnog“ života. Stoga se obnaženo, „golo bivanje“ može dogoditi samo u stanju savršene simboličke tišine i nemosti stvari.

Pin It