nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

ponedeljak, 15. oktobar u 19:00 mala sala

slika za 15predstavljanje knjige i elektronskog izdanja na DVD-u

govore: autor Miško Šuvaković, teoretičar umetnosti, Stevan Vuković, teoretičar umetnosti i urednik Filmforuma SKC-a, Dragorad - Drale Kovačević, glavni i odgovorni urednik izdavačke kuće „Orion Art“

Knjiga je pisana u obliku pojmovnika. Ona nije ostvarena kao tekst hronološki povezanih rasprava, već kao zbirka ili registar pojmova poređanih po abecednom redu koji se mogu čitati i međusobno indeksno povezivati po različitim kriterijumima. To su kriterijumi teorijskih hronologija, odnosa pojava i pokreta, disciplinarnih i medijskih srodnosti, teorijskih i teorijsko problemskih korespondencija.

Na projektu „Pojmovnika“ autor je radio poslednjih dvadeset godina - na neki način to je postao permanentan rad na indeksiranju, mapiranju i tumačenju moderne i savremene internacionalne, kao i globalne ili glokalne umetnosti, kulture i društva. Do sada je objavio četiri knjige koje se u vremenu i prostoru upisuju kao segmenti „Pojmovnika“.

Peti segment projekta, koji se sada pojavljuje pred čitaocima, nosi naslov „Pojmovnik savremene umetnosti i teorije“. Ovom knjigom, kao i prethodnim, autor je želeo da ukaže na složene, često, kontradiktorne i dramatične odnose umetnosti i teorije, odnosno, teorije i umetnosti u modernim, postmodernim i savremenim vremenima i prostorima. Knjiga je zamišljena tako da se različiti problemi moderne, postmoderne i savremene umetnosti, kulture i društva teoretizuju i time predstave u složenim odnosima kritičkog i analitičkog suočenja intersubjektivnosti i intertekstualnosti, zapravo, otvorenog znanja o potencijalnom znanju o umetnosti, kulturi i društvu. „Pojmovnik savremene umetnosti i teorije“ treba zato shvatiti kao pokretnu mapu indeksa i mikromapu u stalnom menjanju, povezivanju i korelaciji, a ne kao hijerarhijsku građevinu znanja o umetnosti. Reč je o teoriji u pokretu, i o teoriji koja mora da uspostavi međuodnose to jest potencijalne odnose sa neočekivanim slučajevima umetnosti, kulture, društva pa i samog teorijskog izvođenja događaja znanja.

Pin It