nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

ponedeljak 20. jun u 18:00 Novi prostor
Ciklus predavanja iz sociologije muzike:
govori: Ivana Vesić, master sociologije i dipliomirana muzikologinja
Pitanje načina na koji muzika ostvaruje komunikaciju sa publikom, kao i činilaca koji omogućavaju da ona bude shvaćena kao smislena tvorevina tumačeno je na različite načine u sociološkim istraživanjima od kraja 19. veka do danas.

Uprkos nesrodnosti pristupa razmatranju muzičkog značenja, moguće je izdvojiti nekoliko struja u postojećim istraživanjima–jednu koja je usmerena na odgonetanje toga šta muzika znači i drugu orijentisanu ka problematizaciji vidova na koji muzika ostvaruje značenje. Praćenjem gledišta autora pristalica shvatanja o inherentnosti muzičkog značenja ili njegove konstruisanosti izložićemo ključne pretpostavke na kojima se zasnivaju dve suprotstavljene paradigme u sociološkomuzičkoj teoriji. Tom prilikom, posvetićemo posebnu pažnju radovima Teodora Adorna (Adorno), Hauarda S. Bekera (Becker) i Tije Denore (DeNora). Osim predstavljanja najznačajnijih uvida autora koji su doprineli sagledavanju fenomena muzičkog značenja, osvrnućemo se i na kritična mesta u njihovom diskursu. Ograničenja u postojećim postavkama  biće demonstrirana kroz analizu različitih primera iz visokoumetničke i popularne muzičke prakse.

Pin It