nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

3. april 20:00 velika sala
(realizacija: M. Milutinović) Kraj doba privatnosti / Teza Endija Vorhola o 15 minuta slave najavila je kraj doba privatnosti, a sama PRIVATNOST je postala zastareli pojam predigitalnog doba.
Veliki Brat novog milenijuma / Autor Žan G. Ganasija, podstaknut upravo manjkom socijalnih teorija i etičkih promišljanja digitalnog doba, u svojoj knjizi “Videti i moći: ko nas nadzire?” izneo je  tezu o novom konceptu horizontalne kontrole.

Dok je Orvel u romanu „1984” simbolički sažeo društvo nadzora i opresivne kontrole, danas je, prema ovom autoru, na snazi sasvim drugačiji koncept kontrole. Nasuprot klasičnom binarnom sastava nadzora “onaj koji gleda – onaj koji se gleda” nastupila je, zahvaljujući protočnosti društvenih mreža, mnogostrukost istovremenih pogleda, a težiste moći prebacuje se s posmatranja na biti primećen, s vertikalne na horizontalnu osovinu. Svi izmenjuju sve sa svima, kroz blogove, e-poštu i postove na elektronskim mrežama, svi su spremni da  prihvate  tuđi pogled, a taj se pogled ne posmatra više kao negativan upad u privatni domen. Zapravo, svako želi da privuče što više pogleda na sebe, jer upravo velik broj tuđih pogleda garantuje uspeh i preuzimanje kontrole onom koji ih prima.
Film „We Live In Public” govori upravo o toj temi.
Rediteljka Ondi Timoner (jedina dvostruka dobitnica nagrade za najbolji dokumentarni film na filmskom festivalu Sandens) dokumentovala je život Džoša Herisa više od decenije da bi stvorila opominjuću priču o tome šta možemo da učinimo dok virtuelni svet neizbežno preuzima kontrolu nad našim životima.

Pin It