• 5.jpg
  • 4.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg

utorak 13. april u 20:30 mala sala
AS10I deo video selekcije

daniel_hopkinsDaniel Hopkins (Velika Britanija), "Movement #1"
Movement #1 je video koji prokazuje put metroom u New York-u. Ovaj video je početak serije koja reflektuje jednostavne pokrete svakodnevnog života koje kamera u pokretu može da uhvati
ulf_trygve_kristiansenUlf Trygve Kristiansen (Norveška), "The Tiger and the Lamb"
Video rad je baziran na dve pesme William-a Blake-a, u kojima pesnik na konvencionalan način gradi ideju prirode kao umetničkog dela gde, na neki način, samo delo refektuje stvaraoca. Dozvoljavajući da tigar recituje "The Lamb" („Jagnje“), tigar se pojavljuje skoro mefistovski, iako jagnje ne dozvoljava da bude zavedeno. Tigar nije impresiran čitanjem poezije jagnjeta i izgleda da planira svoj sledeći obrok.
francis_powellFrancis Powell (Francuska), "Subhuman"
Da li postajemo sve manje i manje ljudi? Kao mašine koje se brzo premeštaju sa jednog na drugo mesto, u gradu punom drugih mašina. Video urađen uz muziku 22 Code X "subhuman" parodira moderni život. Video je urađen tako da pokazuje nestvaran, izmišljen svet, nastanjen podljudima (subhuman’s).
tina_willgrenTina Willgren (Švedska), "Vehicles"
Video je urađen na ulici i na specifičan način pokazuje kako se automobili pretvaraju u šljašteće objekte koji prate jedan drugog. Počevši od automobila koji imaju jednu vrstu alijenacije, jer ne znamo ko je u njima ili gde idu, došla sam do toga da to podseća na vanzemaljske šljašteće objekte koji na isti način slede jedan drugog.
mores_mcWreathMores McWreath (SAD), "The Bud, the Seed, the Egg"
Bazirano na Bartovoj definiciji ’neutralnog’ pokazuje se portret individualca koji se sukobljava sa svetom odluka i nailazi samo na teret, a ne slobodu, u kapitalističkom pojmu izobilja. ’Neutralno’ je mesto van procesa donošenja odluka; mesto čistog potencijala je nešto do čega pokušavam da dođem putem ovog videa.
Wolf-D.-SchreiberWolf D. Schreiber (Nemačka), "The Great Art Swindle"
Rad koji, na pomalo punk način, obrađuje prevaru u umetnosti, sa estetikom osamdesetih godina u video umetnosti, ali uzdignutom pomoću današnje tehnologije.
Pieter-GeenenPieter Geenen (Belgija), "Nostalgia"
U kontekstu još od 1974. podeljenog Kipra, ’nostalgija’ preispituje geopolitičko značenje zemlje i turističku eksploataciju pejzaža u odnosu na političku propagandu. ’Nostalgija’  se takođe odnosi na emotivno preispitivanje i provokativne kvalitete pejzaža. Kako ova fizička granica između grčkog i turskog Kipra može biti i mentalna granica?
Jeremy Newman (SAD), "Domestic Rhythms"
Ovaj video prikazuje: od idealnog Rapunzeling venčanja, preko selekcije dečije animacije o propasti venčanja, do manekenki u kombinaciji sa tehnološkom manipulacijom povezanom sa vešticom kao simbolom. Implikacija svega toga je: kako masovni mediji bacaju čini  koje razočaravaju posmatrača.
Joao-KreferJoao Krefer (Brazil), "Oscar 07/02"
Ovo je eksperimentalni dokumentarni video zapis o savremenim radovima na polju arhitekture.
Anders Weber (Svedska)
Pin It