nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Last Thrill

sastavljen je od iskusnih muzičara koji više od dve decenije sviraju na beogradskoj sceni (Eyesburn, Good eye closed ...) Kaja, bass, Nikola, gitara, J.J., vokal i Boske, bubanj

Popečitelji

na svojim koncertima promovišu singlove „Kroz“ i „Bum!“, sviraju muziku sa dosadašnjih izdanja i uredno iznenade publiku nekim novim numerama. Braći Furunović se, nakon skoro 20 godina, ponovo pridružio Ivan Cvetković koji je bio prvi bubnjar u ovom bendu

E-Play

je srpski alternativni sastav iz Beograda, osnovan 1998. godine. Vrlo jedinstvenog zvuka kojeg karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne - atmosferične gitare, ovaj bend veoma brzo nalazi svoje mesto na srpskoj rok sceni.

Trese. Lupa. Udara.

oja (Disciplin A Kitschme, ovog puta solo gitara+ vokal), Švaba (Električni orgazam, The Restless, bas+ vokal) i Vul (Disciplin A Kitschme, bubnjevi + vokal). Prateće vokale obezbeđuju Manja (Disciplin A Kitschme) i Đurđica (The Restless)

Jarboli

Na koncertima Jarbola stvara se osećaj zajedništva i komunikacije između publike i muzičara, vazduh postaje gust od nabijene energije i pozitivnog osećaja koji traje dugo posle završetka koncerta.

Rain Dogs

Fantastični beogradski tribute to Tom Waits bend sa tradicijom dugom više od jedne decenije, Waitsovu muziku drži „u malom prstu“, a zahvaljujući unikatnoj interakciji s publikom i odličnoj interpretaciji, Dogsi pune beogradske klubove stvarajući svojevrstan muzičko/poetski performans.

17. decembar - 17. januar Muzej 25. maj, Botićeva 6

1981-11-16-22 MladaPoljskaKultura VM 45Autori projekta: Stevan Vuković i Marina MartićSve do sredine sedamdesetih godina omladina u socijalističkoj Jugoslaviji je uglavnom bila samo konzument, a ne aktivni stvaralac trendova u oblasti kulture.

Dominantni obrasci bili su socijalistički modernizam i kultura građanskog individualizma, a tek na njihovim populističkim marginama polako se razvijala omladinska kultura.

 

1983-03-17 Dragan Papic Rodjendanski party SG i IDP F11-79 19U to vreme je SKC bio sasvim mlada institucija, koju je odlikovao izuzetno visok stepen otvorenosti ka novim i drugačijim pristupima kulturnoj produkciji i nestandardnim načinima upotrebe klasičnih umetničkih medija, pa su stoga i nove forme omladinskog i studentskog delovanja u oblasti kulture u velikoj meri formulisane u okvirima SKC-a. Rok fotografija i fanzini uvedeni su u lokalno kulturno nasleđe preko Srećne galerije, dok je Spoljni program omogućio i pojavu i veoma široku vidljivost autorskih preoblikovanja rok tradicije , u vidu bendova čiji se opseg kretao od opskurnih i hermetičnih umetničkih eksperimenatora sa zvukom do besnih mladih buntovnika koji su stvorili urbane himne svoje generacije. U SKC-u su se tada razvile i razne, za to vreme neuobičajene, eksperimentalne vrste scenskog delovanja na granici pozorišta, hepeninga i muzičkog događaja.

Muzej istorije Jugoslavije, NVO Akademika i SKC su osmislili projekat predstavljanja tog nasleđa kao ne samo sasvim legitimne kulturne baštine tog perioda, već upravo kao jednog od najznačajnih segmenata kulturne produkcije u Jugoslaviji iz doba poznog socijalizma, koja zaslužuje muzeološki tretman. Kao jedan od rezultata tog projekta će, u periodu od 17. decembra 2011. do 17. januara 2012. godine, u prostoru Muzeja 25. maj, u Botićevoj ulici broj 6, u Beogradu biti postavljena izložba pod radnim nazivom „Poslednja mladost u Jugoslaviji”. Ona se realizuje kao sagledavanje tragova nekih od prelomnih projekata na granici popularne kulture i eksperimentalne umetnosti koji su stvorili urbanu kulturu Beograda poznih sedamdesetih i ranih osamdesetih, u doba poslednje generacije koja je provela mladost u socijalističkoj Jugoslaviji.

Stevan Vuković

Pin It